Der er altid hjørner, der kan slibes til, og lag der kan lægges på.

Inspiration picture header

inspiration

Vi vil gerne dele det, der inspirerer os i vores tilgang. 

Blink
— Malcolm Gladwell

I Blink udforsker Malcolm Gladwell det gådefulde øjeblik, hvor vi når til en erkendelse. Hvorfor har nogle ledere succes med at følge deres intuition, mens andre ikke har? Og hvorfor er de bedste beslutninger ofte umulige at forklare? 

Læs mere

Six thinking hats
— Edward de bono

Den maltetiske-britiske læge, psykolog, filosof og forfatter Edward de Bono har udviklet en række enkle, men meget effektive samarbejdsmetoder, som vi ofte anvender. 

Læs mere

Peripheral Vision
— Day & Schoemaker

I Peripheral Vision gør Day & Schoemaker rede for hvorfor vi som ledere kan komme til at overse de faresignaler, som vi bør reagere på.

Læs mere

How Brands Grow
— Byron Sharp

How Brands Grow præsenterer flere årtiers forskning, skrevet i en speciel stil rettet mod marketingsprofessionelle. Bogen præsenterer marketingsteori og -forskning i kontekst og udforsker deres betydning og udfoldelse 

Læs mere

Thinking, Fast and Slow
— Daniel Kahneman

I Thinking, Fast and Slow afslører Daniel Kahneman, hvor vi kan og ikke kan stole på vores intuition og hertil, hvordan vi kan udnytte fordelene ved langsom tænkning.

Læs mere

Den gode leanleder
— Jens S. Normand et al.

I Den gode leanleder er der fokus på, hvordan du udvikler din organisation, så du vedvarende leverer værdi for dine kunder, medarbejdere og ejere gennem lean. I bogen bliver du præsenteret for fem konkrete ledelsesdyder, som har stor betydning for dig og din organisation.

Læs mere
Kongen bog Christian Bjerring

Kongen – Christian Bjerring

Romanen er en tidløs fortælling om det vi skal være opmærksomme på, når vi skal navigere i livet, og det er en historie om at kunne håndtere og være i forandring.

Romanen kan inspirere til selvrefleksion og kan anvendes til at skabe samtaler i leder- og chefgrupper, der ønsker at komme tættere på hinanden.
Læs mere